Linki sponsorowane

Co to są linki sponsorowane?

Linki sponsorowane (czyli reklamy tekstowe Google AdWords) precyzyjnie kierują reklamę do odbiorców w oparciu o ich zainteresowania, język, lokalizację czy grupę demograficzną. To zdecydowanie zwiększa prawdopodobieństwo, że użytkownik zwróci uwagę na dany link i w niego kliknie. Tego typu reklamy wyświetlają się nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale też na stronach partnerskich programu Google AdWords. Co więcej, pojawiają się one tylko po wpisaniu przez użytkownika danej frazy w wyszukiwarce, a więc bardzo możliwe, że właśnie w tym określonym momencie poszukuje on danego produktu lub usługi i jest gotowy do zakupu. Oznacza to, że linki sponsorowane pomagają docierać do odbiorców wtedy, kiedy faktycznie są zainteresowani ich treścią.

Jakie są korzyści z linków sponsorowanych dla Twojej firmy?

  • Dotarcie do użytkowników, którzy faktycznie są zainteresowani w danym momencie Twoją ofertą
  • Reklamy publikowane są natychmiast
  • Wpływ na treść, odbiorców i miejsce wyświetlania reklam
  • Opłata tylko za kliknięcie przez danego użytkownika

Dlaczego my?

Ustalamy z Tobą cele kampanii i określamy Twój budżet reklamowy. Następnie wyliczamy koszty całej kampanii i wystawiamy fakturę pro-forma. Po zaksięgowaniu środków na naszym koncie wysyłamy Ci propozycje keywordów (słów kluczowych), po wpisaniu których ma się wyświetlić Twoja reklama. Wspólnie dokonujemy ostatecznego wyboru fraz pod kątem najniższej opłaty za kliknięcie i przygotowujemy treść reklam. Kiedy tylko zatwierdzisz całość – rozpoczynamy kampanię reklamową AdWords. Raz w miesiącu wysyłamy Ci raport przedstawiający efekty kampanii, dzięki czemu masz cały czas kontrolę nad reklamą swojej firmy.

Ile kosztują linki sponsorowane?

W systemie Google AdWords opłata pobierana jest dopiero wtedy, gdy odbiorca wpisze w wyszukiwarce określoną frazę, kliknie w reklamę i wejdzie na Twoją stronę. Na cenę jednego kliknięcia wpływa szereg różnych czynników – i to naszą rolą jest jej minimalizacja do granic możliwości. Natomiast kwestia budżetu reklamowego zależy już tylko od Ciebie. My jedynie doradzamy, jaka kwota będzie najlepsza, żeby zrealizować wszystkie Twoje założenia w możliwie najefektywniejszy sposób.