Pozycjonowanie

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie to niezwykle skuteczna reklama internetowa polegająca na umiejscowieniu Twojej strony jak najwyżej w wynikach wyszukiwania po wpisaniu określonych słów kluczowych, czyli haseł określających Twoją firmę. Dzięki takiemu zabiegowi będziesz mógł dotrzeć do wielu nowych użytkowników internetu, którzy poszukują informacji na temat produktów i usług, jakie oferujesz. A to w ogromnym stopniu zwiększy popularność Twojej strony, co w długotrwałej perspektywie będzie miało też pozytywny wpływ na wszelkiego rodzaju korzyści ekonomiczne.

Jakie są korzyści z pozycjonowania dla Twojej firmy?

  • Nowi klienci poszukujący Twoich towarów lub usług
  • Większa popularność Twojej strony
  • Większy ruch na Twojej stronie
  • Korzyści ekonomiczne
  • Nienachalna ale skuteczna reklama

Dlaczego my?

Jesteśmy firmą, która od wielu lat pozycjonuje strony firmowe, w tym dla największych marek w Polsce. Cechuje nas bogaty zakres wiedzy i umiejętności, a także kreatywność i pomysłowość. W naszej pracy stosujemy się do zaleceń Zespołu ds. jakości wyników Google i unikamy niedozwolonych praktyk w reklamie internetowej, które mogą przynieść rezultaty szybsze, ale na dłuższą metę zupełnie niezgodne z oczekiwaniami. Proces pozycjonowania rozpoczynamy od optymalizacji Twojej strony, aby dostosować jej zawartość (treść) pod kątem docelowych zapytań czyli słów kluczowych. Kolejnym etapem jest pozyskanie jak największej liczby wartościowych linków do Twojej witryny, dzięki którym jej pozycja w wynikach wyszukiwania się ustabilizuje. Nasze działania prowadzimy do momentu, aż strona osiągnie pożądane miejsce w wyszukiwarce, a następnie podtrzymujemy ten wynik.

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Cena pozycjonowania ustalana jest zawsze indywidualnie. Tak naprawdę każdy serwis w internecie jest inny, nie ma dwóch fraz o takiej samej konkurencji i liczbie wyszukiwań, jak też nie ma dwóch stron, które są takie same pod względem treści, struktury czy celów biznesowych. Wszystkie koszty związane z pozycjonowaniem muszą być wyceniane zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami każdego klienta osobno.