Remarketing

Co to jest remarketing?

Remarketing został zaprojektowany z myślą o tych użytkownikach, którzy byli już na Twojej stronie, ale nic konkretnego na niej nie zrobili (nie dokonali tzw. konwersji, czyli np. subskrypcji, rejestracji, zakupu etc.). Odbiorcom remarketingu można m.in. wysyłać komunikaty mające na celu zachęcenie ich do powrotu na Twoją stronę i dokonanie określonej konwersji. Jest to bardzo efektywny rodzaj reklamy, która wyświetla się na innych stronach w sieci partnerskiej Google.

Jak działa remarketing?

  • Najpierw zbieramy dane o aktywności użytkowników na Twojej stronie. Są to np. informacje dotyczące przeglądanych przez nich sekcji czy ostatniej podstrony, na której byli przed opuszczeniem witryny.
  • Następnie generujemy listy użytkowników (listy remarketingowe), którzy nie wykonali ani jednej konwersji.
  • Na podstawie wygenerowanych zestawień tworzymy odpowiednie komunikaty w formie reklam graficznych dla określonych użytkowników. Istnieje możliwość indywidualnego komunikatu spełniającego oczekiwania konkretnego odbiorcy.
  • Kolejnym krokiem jest uruchomienie kampanii reklamowej w sieci partnerskiej Google. Oznacza to, że osoby, które odwiedziły Twoją witrynę, ale nic konkretnego na niej nie zrobiły, zobaczą teraz reklamę Twojej oferty będąc na zupełnie innej, niezależnej od Twojej firmy stronie.
  • Ostatnim etapem jest monitorowanie efektów, a także optymalizacja całego procesu w taki sposób, by przyniósł on możliwie najefektywniejsze rezultaty.

Jakie są korzyści z remarketingu dla Twojej firmy?

  • Dotarcie do odbiorców, którzy już wcześniej zainteresowali się Twoją ofertą
  • Kreowanie wysokiej świadomości marki i wrażenia, że dysponujesz bardzo dużym budżetem reklamowym
  • Możliwość stworzenia oferty dla konkretnego odbiorcy
  • Maksymalizacja szans na zrealizowanie określonych celów

Dlaczego my?

Ustalamy z Tobą cele marketingowe i określamy Twój budżet reklamowy, po czym wystawiamy fakturę pro-forma z uwzględnieniem kosztów Google AdWords. Tworzymy i optymalizujemy kampanię remarketingową biorąc pod uwagę wszystkie ustalenia. Raz w miesiącu wysyłamy raport przedstawiający efekty kampanii, dzięki czemu masz pełną kontrolę nad jej przebiegiem.

Ile kosztuje remarketing?

Opłata pobierana jest za kliknięcie w reklamę i tym samym wejście na Twoją stronę lub za 1000 wyświetleń reklamy. Kwestia budżetu reklamowego zależy tylko od Ciebie. My jedynie doradzamy, jaka kwota będzie najlepsza, żeby zrealizować wszystkie Twoje założenia w możliwie najefektywniejszy sposób.